Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Deedlit

12. 4. 2009 11:18
Knížky

Trochu s rozpaky přiznávám, že Neználkem jsem se jako dítě nedokázála prokousat. Ani nevím proč. Pamatuji si, že se mi do ruky dost brzo dostal Tolkien, King, Asimov a Pratchett. Ti mě dost ovlivnili. Do dneška mám fantasy a sci-fi s horory ráda. Při Vašem článku jsem si vzpomněla na známou. Vypustila z pusy větu, která mě naprosto šokovala: "To já jsem jednou přečetla knížku, kt. byla takhle tlustá." Nebylo to jednou, byla to jediná kniha od školních let. Jiná prohlásila, že na čtení prostě nemá čas a pak se s přehledem zapojila do rozhovoru kolegyň o sériích, které běžely v televizi uplynulý týden. Myslím, že lidi jsou prostě líní číst. Taky jsem občas líná a trvá mi déle než knihu do ruky vezmu a rozečtu.

0 0
možnosti
PV

Lumenn-verya

1. 3. 2009 21:48
souhlas

tak k šestnáctce mám ve svých dvaceti blíž než teď vy a možná mě proto ani nijak neruší školácká stylistika a náctiletá patetičnost - zvlášť proto, že to cítím úplně stejně jako vy:) z Foglara a MAye už jsem vyrostla, teď u mě vede fantasy a horory, ale život bez knih s nedokážu představit :)

0 0
možnosti
W

Wendolene

25. 2. 2009 1:20
U nas rozhodne

Knihy mam moc rada a zadna audio kniha ci internetove stranky nenahradi novou, vonavou knihu, kterou vam laskyplne zabali prodavac v knihkupectvi. Diky lasce ke kniham jsem se hbite naucila cist v jinych jazycich , nebot nebylo prakticke prevazet a neustale kupovat ceske knihy...

Dnesni deti nevinte, za vsim hledejte rodice. Porad jeste se daji najit rodice, kteri kazdy den detem ctou  a uci je hodnotu knih a lasce ke kniham. Umeni ( literatura a ostatni) je opravdu krmi pro lidskou dusi. Lide , kteri nectou knihy , jakoby ani nebyli..;-)

0 0
možnosti
LP

curfew

24. 2. 2009 14:17
ale no taaak :)

Loutky na šňůrkách médií? Parta veselých kamarádů dovádějících pod víčky? :) To (zaplaťpánbů) nejste dnešní vy - taková klišé vaše sexy stylistika model 2009 nepěstuje :) A kldyž už, tak první Neználek se jmenoval Neználkovy příhody... a nejlepší je stejně růžový, na Měsíci! :)  

0 0
možnosti
RF

Shaza

24. 2. 2009 15:57
Re: ale no taaak :)

no tak nebuďte tak kritickej :) kdo nebyl v šestnácti patetickej :)) mně to připadá jako docela vtipné ohlédnutí :)

0 0
možnosti
LP

curfew

23. 2. 2009 3:19
jééééje :)))

já čtu nepozorně, šestnáct, už to vidím! ;-D No tak jo, o rok :) To bylo asi tím, že jsem přečetl první dvě věty a pak už jen tak s úsměvem skákal po odstavcích, ten styl osmotřídních slohovek je prostě nezaměnitelný už po pár slovech ;-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

23. 2. 2009 21:58
Re: jééééje :)))

Hele, mně se to docela líbí :) Vidíte, jak jsem byla vnímavá? V šestnácti? Kniha - nejlepší přítel. Chtěla jsem Vás uspokojit s tou Vaší tohou po závažném tématu :) 

0 0
možnosti
LP

curfew

23. 2. 2009 3:15
a kolik vám tehdy bylo? :)

Maximálně patnáct, tudíž to nebyl ani tak "článek", jako spíš slohovka, přiznejte se :))) Tady vaše největší stylistické zbraně teda hledám marně, to bude éra počátků, co? :)

0 0
možnosti
MN

www.milosnemec.cz

22. 2. 2009 8:20
Vzpomínky na dětství

Pod Vaše vyprávění o dětství plném snů z dobrodružných knížek se mohu podepsat. Také jsem četl s baterkou pod peřinou, dokonce i na pionýrském táboře. A vydrželo mi to dodnes. Jen to mám jednodužší, protože manželce naštěstí v noci nevadí rozsvícená lampička.

0 0
možnosti
KK

katerina.kozmova

21. 2. 2009 12:27
Jako bych to psala já...

... mám úplně stejné pocity. A zrovna tento týden píšu článek na téma "Proč dnešní děti nečtou". Jako bychom to všichni nevěděli, ale co s tím dělat? Vyházet všechny televize a rodičům přikázat být  večer doma v sedm a dětem číst? Na druhou stranu v Česku to ještě není tak zlé, Češi čtou pořád hodně, včetně dětí, v porovnání s jinými národy. Já se spíš opravdu děsím dne, kdy vymizí papírové knihy i tištěné noviny a všechno už se bude číst jen na internetu a v ipodech a elektronických knihách... není nad vůni krásné nové knížky, určitou patinu knížky z knihovny nebo ranní noviny u snídaně... díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy